صدور۵۴۷ اخطار برای اماکن ناایمن در منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ گفت:در راستای حفظ منافع،امنیت و آرامش شهر و شهروندان، شناسایی و برخورد جدی با ساختمان های ناایمن در دستور کار منطقه قرار دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی در جلسه  کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن  که با حضور نمایندگان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و رفع خطر ساختمان های ناایمن گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع خطر ساختمان های آسیب پذیر از منظر ایمنی از اولویت های مدیریت منطقه است.
وی با تاکید بر برخورد جدی و اقدامات قاطعانه با ساختمان های ناایمن خاطرنشان کرد:  براساس بند ۱۴ ماده ۵۵ مبنی بر اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناهای ناایمن و پرخطر ، اقدامات قانونی برای رفع موارد اعلامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت می گیرد.
شهردار منطقه۲ درادامه بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و فرآیند های قانونی برای  افزایش ایمنی ساختمان‌ها  و پیشگیری از حوادث تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۴۷مورد اخطار برای اماکن مختلف صادر شده است و  مدیریت شهری در راستای صیانت از منافع شهر و شهروندان به طور جدی به این مساله می پردازد و با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به چگونگی فعالیت این مراکز اقدام  می شود.
صالحی افزود: همزمان با اقدامات قانونی ، اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان درخصوص ساختمان های پرخطر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 22186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =