سازمان پسماند با کمپین «حساس شو، همراه شو» به سطح شهر آمد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای اهداف اطلاع رسانی آموزشی و در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در سال ۱۴۰۱ ، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری کمپین «حساس شو،همراه شو» کرده ایم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، محمد مهدی عزیزی اظهار کرد: کمپین «حساس شو، همراه شو» با رویکرد جدی نسبت به مبنای اصلی حوزه مدیریت پسماند از جمله کاهش ، تفکیک پسماند و مدیریت بهینه خرید، جمعاً در چهار فاز تعریف شده است که در حال حاضر فاز صفر آن با محوریت ایجاد همدلی و همکاری شهروندان تهرانی در راستای اهداف این کمپین با طراحی و ساخت پوستر و تیزرهای اطلاع رسانی و آموزشی و اکران آن در ایستگاه ها و واگن های مترو و در فضای مجازی در حال برگزاری است.
وی هدف اصلی این کمپین را جذب حداکثری مشارکت مردم در اجرای برنامه های کلان این سازمان در حوزه مدیریت  پسماند عنوان کرد و از شهروندان علاقمند تهرانی خواست تا با مراجعه به صفحه اینستاگرامی این کمپین به آدرس mypasmand@ ضمن استفاده از محتوای آموزشی و اطلاع رسانی آن، کمپین را در اجرای هر چه بهتر همراهی کنند. 
عزیزی در پایان از همکاری و هم افزایی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای کمپین مذکور تشکر کرد.

انتهای پیام 

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 22192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =