آغاز عملیات ایمن‌سازی کانال سازمان آب در خاورشهر

شهردار منطقه ۱۵ از عملیات ایمن سازی کانال سازمان آب خاورشهر به منظور حفظ جان کودکان و شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صباغ گفت: عملیات ایمن سازی حاشیه شمالی کانال سازمان آب در شهرک خاور شهر به طول ۹۰۰ متر با جاگذاری ۳۰۰ نیوجرسی در حاشیه این کانال آغاز شد.

او با اشاره به اینکه کانال آب روباز خاورشهر برای انتقال آب و فاضلاب مناطق شهرداری ۲۰ و ۱۵ ۲ هزار و ۱۵۰متر طول دارد، افزود: هزار و ۶۵۰ متر از این کانال در ضلع جنوبی شهرک خاور شهر واقع است که از امروز ایمن سازی محدوده منطقه ۱۵ اجرایی می شود.

شهردار منطقه ادامه داد: عملیات استقرار نیوجرسی در تمام طول حاشیه این کانال در محدوده منطقه ۱۵ طی یک ماه انجام می شود و همزمان عملیات سرپوشیده سازی کانال نیز از منطقه ۲۰ آغاز شده که فصل پاییز این عملیات به منطقه ۱۵ می رسد.

شهردار منطقه به حوادث ناگوار و دلخراش سالهای گذشته به دلیل عدم ایمن سازی این کانال اشاره و اظهار امیدواری کرد: تلاش می کنیم با اجرای عملیات ایمن سازی این کانال دیگر شاهد اتفاقات تلخ و آسیب های اجتماعی در این شهرک نباشیم.

صباغ گفت: با تلاش و پی گیری های مستمر همکاران یکی از وعده های اصلی برای اهالی شهرک خاورشهر امروز پس از ۴۰ سال محقق می شود و تابستانی ایمن را در خاور شهر شاهد هستیم.

برپایه این گزارش، مراسم آغاز ایمن سازی کانال سازمان آب در شهرک خاور شهر با حضور حجت الاسلام سالمی امام جمعه خاور شهر، شهردار، مدیران و معاونین منطقه ۱۵، خانواده معظم شهدا و معتمدین محلی در شهرک خاور شهر برپا شد.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 22203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =