بازدید عضو شورای شهر تهران از پارکینگ طبقاتی در حال احداث در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

حجت السلام والمسلمین آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید محمد حسین حجازی، دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱، از گود فرهنگ که شامل پارکینگ طبقاتی با ظرفیت تقریبی ۳۰۰۰ خودرو می‌شود، بازدید کردند.

به گزارش شهر، حجت السلام والمسلمین آقا میری، عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید محمد حسین حجازی، دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ضمن بازدید از گود فرهنگ که شامل پارکینگ طبقاتی با ظرفیت تقریبی ۳۰۰۰ خودرو در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد می‌شود بازدید کردند. طرحی که صرفا با هدف رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان پیش بینی شده و در صورت تخصیص اعتبار کافی تجهیز شده و به اتمام می رسد و مشکل تاریخی پارکینگ در این منطقه به ویژه محدوده باغ هنر، باغ کتاب، کتابخانه ملی و فرهنگستان ادب فارسی را مرتفع می سازد.
هدف از بازدید میدانی این عضو شورای شهر مطالبه‌گری علیرضا زاکانی، شهردار تهران است که از همان آغاز مسئولیت در شهر تهران پیگیر راه‌اندازی و اتمام پروژه‌های بر روی زمین مانده شهر تهران بود و پارکینگ طبقاتی در این منطقه گردشگری از جمله این موارد است. 
گفتنی است؛ لزوم تخصیص اعتبار جهت راه‌اندازی مجدد این پروژه مهم شهری از جمله مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند در زمینه اتمام این پروژه در اراضی عباس‌آباد اثرگذار باشد.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر: 22219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =