موافق اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن هستم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساختمانهای ناایمن موضوع مهمی است، گفت: آتش‌نشانی بر اساس تخصص نظراتی را اعلام کرده است و برخی مراجع این نظرات را قبول نداشتند. من موافقم که اعلام شود و مردم اطلاع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن موضوع مهمی است، گفت: آتش نشانی بر اساس تخصص نظراتی را اعلام کرده است و برخی مراجع این نظرات را قبول نداشتند. من موافقم که اعلام شود و مردم اطلاع داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید ببینیم این ساختمان ها از منظری که بررسی شده، تمام شرایط را داشته یا نداشته است، تصریح کرد: نظر شهردار هم بر این اساس بوده است.

وی با اشاره به جلسه امروز خود با شهردار تهران یادآور شد: من در این جلسه موضوع تفویض اختیار صدور تاییدیه ایمنی به دفاتر خدمات الکترونیکی را مطرح می کنم که قرار است با چه نیرویی کار را دنبال کنند. همچنین این موضوع را مطرح خواهم کرد که بررسی ساختمان ها از لحاظ آتش سوزی بوده یا ایمنی سازه و پایداری نیز مورد نظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل شود و وزارت راه و شهرسازی نیز باید حضور داشته باشد و موضوع را بررسی کند. بایستی تصمیم جدی و نهایی گرفته شود و در خصوص این ساختمان ها رسیدگی صورت بگیرد که البته انجام می شود و هر هفته چند طرح مطرح می شود اما سرعت کم است و باید بیشتر شود. مسائل روز ایجاب می کند که جدی تر وارد شوند و همه دستگاه ها آمادگی دارند که همکاری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سازمان نظام مهندسی در دوره های گذشته کار درستی نکرده است، خاطرنشان کرد: هنوز آقای شکیب به صورت نهایی انتخاب نشده و باعث تاسف است. باید سریع‌تر به صورت قانونی کار ایشان شروع شود چون آدم خالصی است و به دنبال شرکت و شرکت بازی نیست. انتخاب اعضای نظام مهندسی انتخاب درستی بوده است. قطعا و یقینا از نظرات ایشان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 22227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =