دورهمی چهارنسل از کارتونیست‌ها در عمارت عین‌الدوله

اختتامیه فصل نخست جشنواره بین المللی تهران کارتون با حضور چهارنسل از کارتونیست های کشور در عمارت عین الدوله برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در اختتامیه فصل نخست جشنواره تهران کارتون با حضور چهارنسل از اساتید، چهره های مطرح و پیشکسوت کارتونیست کشور از برندگان و افراد برگزیده این رویداد هنری توسط مدیرعامل و معاونین سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر و تشکر شد.
رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر از هنرمندان مشارکت کننده گفت: کارتون و کاریکاتور ابزاری اثرگذار برای بیان و روایت جذاب موضوعات و مسائل شهر است که می تواند بسیاری از گره های فرهنگسازی و آموزش های شهروندی را باز کند.
به گفته مدیرسازمان زیباسازی؛ قرار است جشنواره بین المللی تهران کارتون در فصول و دوره های مختلف سال با موضوعات مختلف و تخصصی زیباسازی و مدیریت شهری برگزار شود.
در این مراسم، جمال رحمتی دبیر جشنواره نیز با اشاره به استقبال خوب هنرمندان گفت: اساتید و چهره های برتر کشورهای ایتالیا، کوبا، اکوادور، ترکیه و مکزیک آثار خود را به دوره نخست جشنواره ارسال کردند که در کنار ۵۰ اثر کارتونیست های حرفه ای کشور و نیز بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده فراخوان عمومی، مجموعه ای فاخر و با کیفیت از محتوای هنری مدنظر را شکل دادند.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 22277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =