تقدیر از بانوان خادم افتخاری آستان مقدس امام‌زاده علی اکبر (ع) همزمان با دهه کرامت

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع)، برنامه های فرهنگی، هنری و فراغتی متنوعی با عنوان «امید تویی» برای شهروندان به ویژه بانوان و دختران اجرا خواهد شد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و اهمیت گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و رشد فضایل اخلاقی گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت از ۱۱ تا ۲۱ خرداد در مدارس، مساجد، سرای محلات نواحی پنجگانه و مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

او افزود: برگزاری جشن کرامت، برپایی میزخدمت (مشاوره)، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در مساجد و محلات، کارگاه حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی حدیث رضوی، دیدار با خانواده شهید، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در کنار کمک های مومنانه، برنامه حرم تا حرم و دست کریمانه از عناوین تدارک دیده شده به مناسبت این ایام است.

هدایت گفت: همچنین تقدیر از بانوان خادم افتخاری امام زاده علی اکبر (ع)، دختران محجبه با نام معصومه، برگزاری اردوی تفریحی و زیارتی به حرم امامزاده حمزه (ع) و پیاده روی از حرم امام زاده ابوالقاسم (ع) تا حرم امام راحل، غبارروبی مزار شهیده پورزارع، برپایی نمایشگاه مجازی کتاب و تولید محتوا در فضای مجازی از سایر برنامه های اجرایی محلات است.  

به گفته این مسئول؛ برگزاری کارگاه مهارت آموزی و خلاقیت آموزش مشاغل، نقاشی، خوشنویسی، شعرخوانی و برپایی گذر ورزشی و تفریحی از دیگر فعالیت های پیش بینی شده این ایام است.

انتهای پیام
 

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 22310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =