تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل در ویژه برنامه‌های "سوگ روح الله "

همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی سوگ روح الله در منطقه دو برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی که  به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد برگزار می شود، گفت:  این برنامه ها در دو بخش  برپایی پردیس فرهنگی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اجرای برنامه های فرهنگی و آئینی درمحلات منطقه پیش بینی شده است.
وی افزود: تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) با برگزاری جلسات سخنرانی و نشست های علمی در مساجد، پایگاه های بسیج، سراهای محلات و مراکز فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
رجای به برپایی نمایشگاه هنری عکس، خطاطی و... باموضوع معرفی سیر تاریخی زندگانی و ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت : همزمان با این ایام محافل قرآنی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره با حضور شاعران جوان مکتب انقلاب اسلامی در مساجد، پایگاه های بسیج، سراهای محلات برگزار می شود.
وی افزود: اجرای سرودهای حماسی با موضوع حضرت امام (ره) در میادین و معابر اصلی منطقه، پخش فیلم های مستند همراه با تحلیل از زندگی نامه و مبارزات حضرت امام (ره) در دوران ستمشاهی و قیام ۱۵ خرداد در سراهای محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی ، تولید محتوا و بازنشر وصیت نامه و سخنان حضرت امام (ره) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برپایی پردیس فرهنگی در حرم مطهر امام (ره) اشاره کرد و گفت: با برپایی نمایشگاه عکس و بریده جراید از سیر تاریخی آغاز نهضت حضرت امام (ره) تا دوران رحلت ایشان ، نمایشگاه نگارگذر هنر، هنرهای تجسمی با موضوع مکتب امام خمینی(ره) و انتظار، غرفه تحکیم و تجدید بیعت دلنوشته، عکس، ثبت خاطره و...در روز ارتحال امام(ره) پذیرای زائران هستیم.

انتهای پیام

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 22326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =