اقدامات فرهنگی شرکت مترو تهران در سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

شرکت بهره‌برداری مترو تهران از شامگاه روز ۱۳ خرداد خدمات‌رسانی ویژه‌ به‌منظور جابه‌جایی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر،در آستانه سی و سومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در قالب‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی ویژه این ایام از سوی معاونت فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران برگزار می‌شود.

فضاسازی بصری متناسب با این ایام، به خصوص در ایستگاه های نیمه جنوبی خط یک مترو انجام می شود و طرح‌های گرافیکی و کتیبه‌های فرهنگی در سکوها نصب و در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد.

هم‌چنین نمایشگاه پوستر با عنوان «سبک زندگی روح‌الله» شامل تصاویری از حضرت امام(ره) و نوشته‌هایی مرتبط با سبک زندگی امام راحل (ره)  در ایستگاه‌های منتخب و نمایشگاه ویژه در ایستگاه حرم مطهر به نمایش گذاشته می‌شود.

گروه دانش‌آموزی آوای رضوان در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و حرم مطهر به اجرای برنامه هم‌خوانی می‌پردازند. 

بخشی از زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از شهرهای اطراف می‌باشند. به همین منظور و جهت رفاه حال ایشان به خصوص بانوان و مادران محترم، اتاق‌ مادر و کودک در ایستگاه‌ حرم مطهر به صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی و فعالیت می‌باشد. هم‌چنین در روز اجرای مراسم با برپایی ایستگاه صلواتی از زائران در مراسم پذیرایی به عمل می‌آید. 

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو به صورت زنده و  محتوای رادیویی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) نیز در قالب پادکست از طریق رادیو مترو برای مسافران شهر زیرزمینی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 22360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =