تلاش شهرداری برای ارائه آموزش‌های هدفمند، پایدار و تاثیرگذار به شهروندان

مدیران ستادی اداره کل آموزش‌های شهروندی با کارشناسان منطقه و نواحی، مسئولین خانه‌های آموزش شهروندی و جمعی از فعالین این حوزه در سرای محله پیروزی برگزار شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران؛ در جلسه مدیران ستادی ابتدا مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۱۳ضمن خیر مقدم گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه کرد. 
سپس تعدادی از مسئولین خانه های آموزش شهروندی و مدیران محله ها، عمده نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با موضوعات آموزش شهروندی، خانه‌ها و مهدهای کودک و اسباب‌بازی مطرح کردند. ابلاغ دستورالعمل واحد، اجرای برنامه های آموزشی متنوع، برگزاری اردوهای آموزشی و استفاده از ظرفیت فعالین خلاق و خوش‌فکر محله‌ها در حوزه طرح‌های آموزشی از جمله درخواست‌های این افراد از اداره کل آموزش شهروندی بود. 
در ادامه مهدی امیری، مدیر کل  آموزش های شهروندی شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه شهروندی؛ رویکرد مدیریت شهری در حوزه آموزش های شهروندی را تمرکز بر ارائه آموزش های هدفمند، پایدار و تاثیرگذار به طور گسترده از طریق فضای مجازی و حقیقی دانست. 
وی همچنین پویش قرار خدمت را فرصت بسیار مناسبی دانست  که ضمن کم کردن فاصله صف و ستاد، موجبات هم‌افزایی بیشتر را فراهم می‌آورد. تشکیل شورای اندیشه ورز با استفاده از ظرفیت نخبگان جوان محله ها با هدف انجام فعالیت های جریان ساز فرهنگی از جمله مواردی بود که مدیرکل آموزش‌های شهروندی در این دیدار بر آن تاکید کرد.
امیری با تاکید بر توجه به نوع مخاطب در حوزه آموزش، توانمندسازی مسئولین خانه های آموزش شهروندی، ساماندهی خانه های کودک وبرگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز مناطق و محله ها، برگزاری مجدد طرح شهر در دست بچه‌ها و پیش‌بینی برنامه های ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به خصوص اردوهای تابستانی همراه با مهارت‌آموزی را از جمله برنامه های پیش‌بینی شده این اداره کل در سال 1401 عنوان کرد .
در حاشیه پویش قرارخدمت، مدیرکل، معاون و مدیران ستادی اداره کل اموزش‌های شهروندی از سرای محله های صفا، شورا، امامت ، زاهد گیلانی، آشتیانی، نیروی هوایی و پیروزی بازدید کردند.
انتهای پیام/
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 22367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =