استقبال زائران از برنامه‌های جایگاه سوگواره مردم امام (ره)

جایگاه سوگواره مردم امام(ره) یکی از فعالیت‌هایی بود که در جوار پردیس‌های فرهنگی در شب و روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مورد استقبال مردمی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پیش از شروع سخنرانی رهبر انقلاب برنامه‌های متنوعی با محوریت کودکان و نوجوانان و سخنرانی روحانیون و کارشناسان با موضوعات ارتحال امام(ره)، سبک زندگی و مسائل کودک و نوجوان برگزار شد.

مراسم دمام زنی و سینه‌زنی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) و در مدح سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اجرای گروه های سرود نوجوانان، مداحی و برپایی نماز جماعت در این دو روز از دیگر برنامه های جایگاه سوگواره مردم امام(ره) بود.

در ادامه این برنامه از زحمات مردم خوزستان در طول دوره انقلاب تقدیر و به دلیل حادثه رخ داده در آبادان، با مردم این شهر همدردی شد.

در پایان پخش و هم‌خوانی سرود "سلام فرمانده" که در سخنرانی رهبر انقلاب هم از آن تقدیر شد، از جمله برنامه‌های جایگاه سوگواره "مردم امام(ره)" بود که با توجه به استقبال مردم و حضور در جایگاه در هنگام اجرای آن، سرود بارها هم‌خوانی شد.

انتهای پیام 

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 22409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =