رفت‌ و روب بیش از ۸۰۰ هزار متر از بزرگراه‌ها و معابر منتهی به حرم مطهر

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در کنار سایر بخش های شهرداری تهران با استفاده از تمام پتانسیل خود از چندین روز قبل از مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تا ساعاتی پس از پایان مراسم با خدمت رسانی و آماده باش کامل برای هر چه باشکوه تر کردن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اقدامات وسیعی را انجام دادیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اینکه کلیه اقدامات ثمر بخش اجرایی بصورت منسجم و بی وقفه از ابتدای مراسم تا انتها صورت پذیرفت، افزود: بحمدالله با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران سخت کوشمان در معاونت های اجرایی منطقه، اقدامات حوزه های خدمات شهری و فضای سبز، ترافیکی، عمرانی و اجتماعی وفق تکلیفی که برای منطقه ۱۹ به منظور آماده سازی پیرامونی حرم مطهر امام عظیم الشان، مشخص شده بود بصورت کاملا مطلوب و ایده آل صورت پذیرفت.
هدایت از پاکسازی و رفت و روب بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از بزرگراه ها و معابر منتهی به حرم مطهر از پایان مراسم ارتحال سی و سومین سالگرد امام راحل خبر داد.
او با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۰ تن زباله توسط ۵ دستگاه فان مکانیزه گفت : عملیات جمع آوری پسماند  و پاکسازی کامل در معابر بزرگراهی شهید هاشمی، خلیج فارس، بلوار علامه عسگر و یادگار امام و زمین های بایر منتهی به حرم با بکارگیری بیش از ۲۵۰ نفر نیروی خدمات شهری، فضای سبز و ۵۰ نفر نیروهای پسماند انجام شد.
او افزود: ضمن اینکه نسبت به شست و شوی بالغ بر ۵۰ هزار متر طول گاردریل و جدول توسط ماشین های جدول شوی اقدام شده است.
شهردار منطقه ۱۹ از ارزیابی و بازرسی کارشناسان HSE منطقه از مسیرهای منتهی به حرم و پارکینگ های اطراف حرم در روز ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: بازرسی از پایه چراغ ها و موارد ایمنی برق، مناسب بودن پارکینگ ها به لحاظ ایمنی، وضعیت نظافت و رفت و روب  مسیر ها و پارکینگ نیز مورد ارزیابی قرار گرفت که موارد مطلوب و مناسب ارزیابی شد.
 

انتهای پیام 

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 22410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =