آتش‌سوزی در بزرگراه محلاتی جان جوان ۲۴ ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن مرد ۲۴ ساله بر اثر آتش‌سوزی در یک حلقه چاه در بزرگراه محلاتی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آتش سوزی در یک حلقه چاه اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ صبح امروز آتش سوزی در یک چاه به عمق پنج متر به آدرس بزرگراه محلاتی مسیر غرب به شرق، نرسیده‌ به بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند، یادآور شد: آتش نشانان مشاهده کردند که در یک حلقه چاه به عمق پنج متر که برای کار گذاشتن کابل در زمین حفر شده بود، آتش سوزی رخ داده است.

ملکی با اشاره به حضور همزمان نیروهای شرکت توزیع برق در محل خاطرنشان کرد: ایمن سازی و قطع برق با حضور شرکت برق انجام شد و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی همچنین تصریح کرد: پس از ورود آتش نشانان به چاه، مرد جوان ۲۴ ساله‌ای مشاهده شد که از کارگران حفاری و برق نبوده و از حضور این فرد در چاه و علت آن، اطلاعی در دست نبود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این فرد بر اثر آتش سوزی در چاه و در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود که توسط آتش نشانان از محل خارج شد و عملیات ساعت هشت صبح به پایان رسید.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 22423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =