بررسی نحوه برخورد با ساختمان‌های ناایمن در خانه ملت؛ هفته آینده

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر نقش جدی شهرداری تهران در ساخت مسکن حمایتی و همچنین اجرای نهضت ملی مسکن در پایتخت تاکید کرد.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به نقش اثرگذار شهرداری‌های دنیا در حوزه مسکن، اظهار کرد: سهم شهرداری‌ها در شهرها در حوزه مسکن بسیار بالاست.

نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری تهران آمادگی خود را برای همکاری در اجرای این طرح اعلام و ابراز علاقمندی در این زمینه کرده است، یادآور شد: هنوز گزارشی از رابطه دقیق بین شهرداری و نهضت را دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم این ارتباط هرچه سریعتر شکل بگیرد.

وی افزود: اگر شهرداری وارد عمل شود می‌تواند ذی صلاح بوده و نقش ویژه ای در نهضت ملی مسکن ایفا کند. همچنین مدیریت شهری در ساخت مسکن حمایتی می‌تواند سهم جدی داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع ساختمان‌های ناایمن در کشور، تصریح کرد: گزارشات در این خصوص تا هفته آینده تهیه می‌شود که در این گزارشات نحوه برخورد با ساختمان‌های ناایمن در حال جمع‌بندی است.

وی با بیان اینکه در این خصوص تلاش‎‌های شورای اسلامی شهر را نیز ارزیابی می‌کنیم تا بتوانیم همکاری داشته باشیم، گفت: ساختمان‌های ناایمن محوری‌ترین موضوعی است که در این ایام دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 22494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =