استقرار تیم جهادی سلامت‌محور در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) منطقه ۱۹

تیم جهادی سلامت محور همزمان با ایام دهه کرامت و یادواره سردار شهید حاج حسین صفری روز پنج شنبه از ساعت  ۹ تا ۱۸ در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) منطقه ۱۹ مستقر می شود و خدمات سلامت محور به شهروندان ارائه می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹،مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: در راستای حمایت از  افراد کم برخوردار و با هدف بهبود و ارتقاء سلامت شهروندان با مشارکت گروه جهادی دانشجویی پویش، قرارگاه جهادی ایثارگران غدیر خم و اداره های سلامت و آسیب های اجتماعی خدمات سلامت محور در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) ارائه می شود.
او ادامه داد: ارائه خدمات ویزیت پزشک عمومی، مامایی، غربالگری قند خون و فشار خون، بررسی خطرپذیری سکته قلبی، مشاوره روانشناسی، گفتار درمانی و بینایی سنجی از جمله این خدمات خواهد بود. شهروندان علاقمند به منظور بهره مندی از خدمات سلامت محور می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه با اداره سلامت به شماره ۵۵۵۲۲۲۱۱ تماس حاصل کنند.
به گفته این مسئول، درسال جاری این پنجمین برنامه از استقرار تیم جهادی در منطقه ۱۹ است و پیش از این در مرتضی گرد، کوره پرخانه،  مدرسه هیدخ نعمت آباد، روستای حسن آباد باقراف خدمات سلامت ارائه شده است.
 

انتهای پیام 

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 22499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =