اعزام نمازگزاران از ۲۶۲ مسجد پایتخت به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب که خادمی امام رضا(ع) شرف ما است، گفت : بیش از ۲۸۰ اتوبوس کار انتقال نمازگزاران مساجد و دلباختگان حضرت سلطان علی بن موسی الرضا(ع) را به دانشگاه تهران به عهده داشتند .

به گزارش شهر، حجت الاسلام جواد صادق زاده ضمن تشکر از تلاش های ائمه جماعات مساجد و همکاران حوزه معاونت فرهنگی و شرکت واحد جهت هماهنگی و انتقال شهروندان در روز جمعه بعدازظهر گفت : با پشتیبانی و حمایت از مساجد مسیر مراسم در حوالی میدان انقلاب ، موکب و ایستگاههای صلواتی با مشارکت جوانان و نوجوانان مسجدی برپا شد که بر رونق و شور مراسم افزوده بود .

او در ادامه ضمن قدردانی ویژه از امام جماعت و فعالان فرهنگی مساجد سیدالشهداء(ع) ، امیرالمومنین(ع)، امام سجاد(ع) و ولیعصر(عج) در میدان انقلاب ، خیابان کارگر و چهار راه ولیعصر(عج) گفت : بی شک افتخار خادمی پذیرایی از دلباختگان امام رئوف ، افتخار بزرگی است که نصیب این عزیزان شد .

مشاور شهردار تهران در پایان اظهار کرد : همچنین فعالان فرهنگی بیش از ۹۰ مسجد مجری طرح خدمت کریمانه با حضور در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، محصولات فرهنگی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) را دریافت کردند .

انتهای پیام 

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 22574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =