امیدواریم شاهد بیگاری و کار سخیف کودکان در کل جهان نباشیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم شاهد کارهای سخیف و سبک و بیگاری در کودکان نباشیم و در کل جهان از این پدیده دور شویم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجتماعات مردم به مناسبت ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: مردم به شایستگی از این جریان استقبال کردند و عمق علاقه خود را به اعتقادات، اهل بیت و امام رضا(ع) نشان دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: فردا ۲۳ خردادماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) برای ستاد انقلاب فرهنگی بوده است و امیدواریم فعالیت این ستاد تقویت شود چراکه تا کنون چندان فعال نبوده است.

چمران با تأکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، یادآور شد: انتظار داریم این ستاد فعال و پویا باشد و راهکارهای خوبی در خصوص مسائل فرهنگی کشور ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه دفاتر خدمات الکترونیکی تا دیروز هنوز نتوانسته بودند خدمات دهی مطلوب را آغاز کنند تا بتوان راه های نفوذ به این دفاتر را مسدود کرد، گفت: باید بررسی کنیم که ببینیم خدمات در این دفاتر به حالت عادی بازگشته است یا باید مسیر خود را طی کند؛ در سازمان فاوا بارها به ما اطمینان دادند که تمام اطلاعات مردم حفظ شده و مردم می توانند به سوابق خود دسترسی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکل اصلی در دفاتر خدمات الکترونیکی است، تأکید کرد: حمله بسیار سخت، بزرگ و خطرناک بوده است؛ کاربران سامانه های شهرداری نیز جمعیت وسیعی هستند که نزدیک به ۶۰ هزار نفر می رسند.

وی با اشاره به عنوان 22 خردادماه مبنی بر روز جهانی مبارزه با کار کودکان، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد کارهای سخیف و سبک و بیگاری در کودکان نباشیم و در کل جهان از این پدیده دور شویم.

چمران در خصوص خروج قطار از ریل در مسیر مشهد- یزد و درگذشت 22 نفر از هموطنان، تصریح کرد: امیدواریم سیستم راه آهن و تمام سیستم هایی که باید ایمنی را رعایت کنند، این موضوع را مورد توجه قرار دهند که یک خطا می تواند در جان انسان ها اثرگذار باشد؛ مهمتر از همه این است که از خطاهای بعدی جلوگیری شود چراکه این کنترل کردن بسیار مورد اهمیت است.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 22611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =