پاکسازی ۱۰ هکتار از زمین‌های رهاشده در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از عملیات اجرایی تسطیح و پاکسازی زمین‌های رها شده در این محدوده غربی پایتخت به درخواست شهروندان و به منظور زیبا سازی سیما و منظر شهری خبر داد و گفت: پاکسازی ۱۰ هکتار از زمین های رها شده در این محدوده در مدت یک هفته صورت گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت:عملیات تسطیح اراضی بایر منطقه به شکل مداوم از سوی اداره خدمات شهری منطقه با به کارگیری خودروهای مکانیزه انجام می شود و به منظور ارتقای بهداشت محیط شهری، بهبود وضعیت بصری سطح منطقه، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله صورت گرفته است.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر چند دستگاه مکانیزه در اختیار اداره خدمات شهری منطقه قرار دارد و این طرح به شکل روزانه از سوی نواحی شش گانه به اجرا در می آید.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان با مشاهده این گونه موارد می‌توانند با مراجعه به شهرداری نواحی یا تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: این منطقه بیشترین حجم ساخت و ساز مسکن را دارد و از سوی دیگر بیشترین زمین های بایر در این منطقه از شهر تهران وجود دارد. به همین دلیل، نیاز به رسیدگی و ساماندهی این زمین های رها شد وجود دارد.

انتهای پیام

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 22613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =