تقدیر از شهردار تهران برای تشکیل قرارگاه ایمنی

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید به ساختمان ‌هایی که غیرمجاز ساخته می‌شود آب، برق، گاز و... داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت تشکیل قرارگاه ایمنی در شهرداری تهران گفت: در مورد حوادث اغلب کار رسانه ای در خصوص حوادث متعدد شکل می گیرد و تا حادثه بعدی به فراموشی سپرده می شود.

وی افزود: متاسفانه گاها ساختمان هایی ساخته می شود که بدون پروانه هستند و هریک از آنها یک متروپل در شهر تهران هستند؛ این ساختمان ها در مناطق 22 گانه یا در مناطقی که زیر نظر سایر دستگاه ها هستند ساخته می شود و یک چشم باید باشد که این ساختمان ها را ببیند. 
اقراریان ضمن تقدیر از شهردار تهران مبنی بر تشکیل قرارگاه ایمنی، تأکید کرد: باید از ساخت این ساختمان ها در قرارگاه ایمنی جلوگیری کرد؛ برخی از این افراد شبکه اراذل و اوباش سازمان یافته دارند و در مواردی می گویند نمی توانند این افراد را ساماندهی کنند؛ اگر فراجا بخواهد مقتدرانه برخورد کند، حتما می تواند برخورد لازم را انجام دهد.
وی تأکید کرد: به این ساختمان ها آب، برق و گاز اعطا می شود که بر اساس قانون نباید انجام شود؛ اگر این تجهیزات را ارائه ندهیم کسی این ساختمان ها را خریداری نخواهد کرد.
اقراریان با بیان اینکه باید پیشگیری را در قرارگاه ایمنی در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: در یک فضای همدلی باید از این ساخت و ساز جلوگیری شود و از شهرداری می خواهیم با همت جدی جلوی این ساخت و سازها را بگیرد.
انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 22614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =