دیگر دستگاه‌ها در مسیر بهبود معتادان متجاهر با شرایط خاص به شهرداری کمک کنند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پایدارسازی در مسیر بهبود کار دشواری است و پیش بینی الزامات و اثربخشی امور موضوع مهمی است؛ برای معتادان متجاهر با شرایط خاص شهرداری مسئولیت آنها را بر عهده گرفته نیاز به توان مضاعفی است که سایر دستگاه ها نیز باید در این زمینه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداری تهران در خصوص اجتماع امام رضایی ها، گفت: در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر باید بگوییم که شهرداری ساماندهی سالمندان بالای افراد 60 سال، افراد دارای زخم باز، نوجوانان زیر 18 سال را بر عهده گرفته که قابل تحسین است.

وی افزود: پایدارسازی در مسیر بهبود کار دشواری است و پیش بینی الزامات و اثربخشی امور موضوع مهمی است؛ برای این دسته از افراد که شهرداری مسئولیت آنها را بر عهده گرفته نیاز به توان مضاعفی است که سایر دستگاه ها نیز باید در این زمینه کمک کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تیم تخصصی مددکاری باید شکل بگیرد، یادآور شد: بستر ایجاد شغل برای مددجویان باید مورد توجه قرار بگیرد و از طرفی میزان اثربخشی امور نیز مورد اهمیت باشد.
وی تأکید کرد: شهردار تهران در خصوص سنجش اثرگذاری و ساماندهی افراد با ریسک بالا گزارشی ارائه دهد و با توجه به حضور گسترده معتادان متجاهر به ویژه زنان و افراد معلول، گزارش جامعی در خصوص تعداد نفرات، جنیست و اماکن پاکسازی شده و برنامه های آتی به شورا ارائه شود.
انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 22618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =