تبدیل زمین بایر به بوستان سبز در منطقه ۱۴

زمین بایر منطقه ۱۴ طی اقدام جهادی و با تلاش هشتاد روزه به بوستانی سرسبز برای شهروندان مبدل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه گفت: با توجه به رویکرد توسعه آفرین شهرداری تهران مبنی بر گسترش و بهبود سرانه فضای سبز بر اساس جمعیت مناطق، نسبت به تحقق عملی این مهم در سطح محله قصر فیروزه  اقدام شد.
 وی افزود: در این راستا بوستان ایثار که فاز اولیه آن بصورت ضربتی و طی ۴۸ ساعت با بسترسازی، محوطه سازی، ایجاد شبکه آب خام، تأمین روشنایی، نصب پایه چراغ و آبنما به همراه کاشت گونه های گیاهی متنوع انجام و به بهره برداری رسید.
سالاری پور با بیان اینکه فاز نخست این بوستان با رویکرد تجلیل از ایثارگران عرصه سلامت و امنیت بنا نهاده شده و نام جاودان ۱۵۵   ایثارگر  و شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت کشور زینت بخش درختان استوار این بوستان است ادامه داد: طی فاز دوم معبر سازی تکمیل،  سپس جانمایی و نصب نیمکت، المانهای پارکی و کف پوش زمین بازی کودکان نهایی شد.
همچنین مجموعه کامل و پیشرفته بدنسازی این بوستان نیز بصورت خاص و برای اولین بار  جهت استفاده بزرگسالان، کودکان و مخصوص معلولین تجهیز شد.
وی افزود: بوستان ایثار با قرار گرفتن در محدوده ناحیه شش و دارا بودن شرایط مطلوب، سهولت دسترسی، امکانات و تجهیزات به روز سرگرمی و بدنسازی برای اقشار مختلف دارالمومنین از کودکان تا بزرگسالان، امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان گرامی این محدوده و نواحی همجوار فراهم کرده است.

انتهای پیام 

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 22626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =