برنامه‌ریزی برای احداث ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت خبر داد.

جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه طرح یک فوریت ساخت جایگاه‌های کوچک مقیاس در شورا تصویب شده است، گفت: لوایحی نیز در این خصوص از گذشته موجود بود که منجر به نتیجه نشد؛ ما در این دوره لوایح را مورد بررسی قرار دادیم و تجدید نظرهایی در آن انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلساتی با دستگاه های ذی‌نفع از جمله معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در راستای برنامه‌ریزی برای ساخت جایگاه‌های کوچک مقیاس، یادآور شد: در این جلسات، لوایح را بررسی کردیم و طرح جدیدی آماده شده که در جلسات آینده در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص مناطق اولویت‌دار برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک مقیاس، خاطرنشان کرد: مناطق خاصی در این زمینه در اولویت نیستند و کمبود جایگاه‌های کوچک مقیاس در تهران به اندازه‌ای هست که تمام مناطق در اولویت قرار دارند.

تشکری هاشمی همچنین تصریح کرد: باید در تمام مناطق شهر تهران مردم بتوانند دسترسی محلی سریع و آسان به این جایگاه‌ها داشته و بتوانند سوخت مورد نیاز خودروی خود را تأمین کنند.

وی با اعلام اینکه در مرحله اول ساخت ۱۱۰ جایگاه پیشنهاد داد شده که در طول یک سال انجام شود، اظهار کرد: این روند باید استمرار پیدا کند تا هر محله بتواند یک جایگاه داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 22644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =