دیدار شهردار منطقه ۶ با مدیران ارشد شورای نگهبان

مسعود رنجبریان، شهردار منطقه ۶ با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان که در محدوده جغرافیایی منطقه ۶ واقع است با مدیر کل مالی، پشتیبانی و مدیران ارشد ستاد مرکزی این شورا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، این دیدار که در روز یکشنبه ۲۲ خرداد۱۴۰۱ صورت گرفت به منظور تعامل و همکاری های فی مابین شهرداری و شورای نگهبان انجام شد و موضوعاتی همچون اخذ پایانکار ساختمان تحت اختیار این نهاد، خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمرانی  و نامگذاری معابر همجوار پژوهشکده تبادل نظر و گفتگو شد و شهردار منطقه۶ در جهت تسهیل در امور  ضمن قول همکاری، دستورات لازم را به مدیران شهری حاضر در جلسه صادر کرد.

عبدلی مدیر کل مالی و پشتیبانی ستاد مرکزی شواری نگهبان نیز در این نشست صمیمی ضمن تشکر و قدردانی از حسن توجه شهردار منطقه ۶ جهت حضور در ساختمان پژوهشکده این نهاد، همکاری های فی مابین را امری مهم در جهت خدمت رسانی به مردم و سربلندی نظام اسلامی بیان کرد و شهرداری را نهادی زحمتکش در عرصه خدمت رسانی به شهروندان دانست.

براساس این گزارش محسن محمدی معاون شهرسازی و معماری، سعید تیموری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و ابراهیم وجدانی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان را در این دیدار همراهی کردند.
 

انتهای پیام 

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 22646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =