بوستان‌های منطقه دو آماده میزبانی از شهروندان در تابستان شد

بوستان های منطقه۲ با نصب برج های نوری، بازپیرایی، ساماندهی و تکمیل شبکه آبرسانی آماده میزبانی از فصل تابستان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو،  محسن مجد آبادی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه گفت: در آستانه فصل تابستان و آغاز حضور شهروندان در بوستان ها برای گذران اوقات فراغت، ساماندهی بوستان ها در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

وی افزود: منطقه۲ با دارا بودن بیش از ۲۰۰بوستان منطقه ای و فرامنطقه ای از سرانه فضای سبز مناسبی برخوردار است که در فصل تابستان به صورت فضاهای فرامنطقه ای عمل کرده و میزبان شهروندان تهرانی و گردشگران می شود.

مجد آبادی افزود: بدین منظور طرح ساماندهی و بهسازی بوستان ها در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی شهرداران نواحی و اداره فضای سبز بوستان هایی که نیاز به بهسازی داشتند شناسایی و درقالب  طرح ایمن سازی  آماده شد.

وی گفت:با توجه به نقش روشنایی در ارتقای ایمنی و امنیت در فضاهای عمومی و بوستان ها ، ضمن رفع نقص و افزایش ایمنی پایه چراغ ها، تامین روشنایی بوستان ها با نصب چراغ و پایه چراغ و پروژکتور  انجام شد. 

رئیس فضای سبز منطقه ۲ گفت: احداث مسیر تندرستی، بازسازی معابر،نصب و بازسازی مبلمان ، اجرای درپوش و ترمیم بندکشی دیوارهای حایل بوستان، بازسازی آبنما، آلاچیق های بوستان، بازسازی و مناسب سازی معبر فرعی ، بهینه سازی و گسترش فضای محوطه بازی کودکان و ... نیز بر اساس نیاز هر بوستان انجام شده است.

انتهای پیام

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 22652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =