تعیین تکلیف پروژه احداث خیالستان زندگی؛ به زودی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تعیین تکلیف پروژه پیوند پهنه های مجاور بزرگراه امام علی(ع) موسوم به خیالستان زندگی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی که متعاقب برگزاری نشست مشترک اعضا و کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سخن می گفت، اظهار داشت: در نشستی که با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و سید محمد آقامیری نایب رئیس کمیسیون برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه پیوند پهنه های مجاور بزرگراه امام علی(ع) موسوم به خیالستان زندگی مطرح و در خصوص آثار مثبت و منفی بهره برداری از این پروژه بحث و تبادل نظر شد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، به زودی و پس از بررسی مجدد طرح پروژه احداث خیالستان زندگی در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در خصوص ادامه یا توقف عملیات اجرایی این پروژه تصمیم گیری خواهد شد.
پروژه احداث خیالستان زندگی که به صورت یک پل به طول ۳۹۰ متر و عرض متوسط ۵۳ متر و با هدف پیوند محلات موجود در پهنه های مجاور بزرگراه امام علی(ع) حدفاصل خیابان حیدری تا خیابان فتاحی طراحی شده است، از جمله پروژه های نیمه تمام دوره پنجم مدیریت شهری به شمار می آید.

انتهای پیام 

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 22660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =