تفاهم با ارتش جهت تأمین هواپیما ایلوشین

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حادثه متروپل آبادان در سریع ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رساندیم. زیرا نگاه سازمان آتش‌نشانی تهران محدود به پایتخت نیست و فرا استانی و به صورت کشوری است.

به گزارش خبرنگار شهر، قدرت الله محمدی در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حادثه متروپل آبادان در سریع ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رساندیم، اظهار کرد: نگاه سازمان آتش نشانی تهران محدود به پایتخت نیست و فرا استانی و به صورت کشوری است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی تهران در هیچ نقطه ای از کشور وجود ندارد، یادآور شد: از طرفی متخصصان کافی در دیگر شهرها برای حوادثی از این قبیل وجود ندارد و باید بپذیریم که آتش نشانی تهران کشوری عمل می کند.

وی تأکید کرد: سه فروند هواپیما برای انتقال تجهیزات به آبادان آماده شده بود اما امکان جابجایی با این هواپیماها وجود نداشت و به هواپیمای ایلوشین نیاز بود که در این زمینه تفاهمی با ارتش جمهوری اسلامی جهت تأمین هواپیما در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه آتش نشانان در این حادثه تمام تلاش خود را انجام دادند، تأکید کرد: باید نگاه ویژه ای به وضعیت شغلی آتش نشان شود و تقاضای من این است که شورا به سرعت بخشیدن فرآیند امور همچون مسکن کارکنان که وضعیت خوبی ندارد و باید حل شود، کمک کنند و توجه ویژه به معیشت کارکنان آتش نشانی داشته باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی نیروهایی ویژه در شهرداری هستند، گفت: نمی توان آتش نشانان را با نیروهای دیگر بخش ها جابجا کرد و به همین دلیل نیروهایی ویژه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدگاه ما در خصوص آتش نشانان متفاوت است، تأکید کرد: در کنار این باید عدالت بین کارکنان شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.

مهدی چمران گفت: تجهیزات آتش نشانی باید به طور مکرر به روز شود و باید توان کشورهای دیگر را از لحاظ برخورداری از تجهیزات در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 22690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =