آسفالت‌ریزی معابر فرعی بلوار شهید جوزانی تا یک ماه آینده

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اجرای فعالیت های عمرانی در ماه های اخیر گفت: آسفالت معابر خاکی اطراف بلوار شهید جوزانی تا یک ماه آینده به اجرا در می آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و یکمین ملاقات مردمی خود با شهروندان این محدوده از تهران که تعدادی از ساکنان بلوار شهید جوزانی غربی خواستار آسفالت معابر فرعی شده بودند، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات شهری در دیدارهای مردمی قابل شناسایی و برطرف شدن است، به طوری که از زمانی که توفیق خدمت در این منطقه را دارم، یکی از مطالبات شهروندان این منطقه موضوع آسفالت ریزی معابر خاکی بوده و هست که خوشبختانه توانستیم در مدت ۷ ماه تنها در محله الهیه غربی ۱۲ معبر را مورد احداث و آسفالت ریزی قرار دهیم.

در این دیدار مردمی شهردار منطقه به معاون فنی و عمرانی خود دستور داد تا هرچه زودتر عملیات آسفالت ریزی معابر فرعی بلوار شهید جوزانی را انجام دهند.

گفتنی است، در این ملاقات مردمی که نزدیک به سه ساعت زمان برد تعداد قابل توجهی از شهروندان منطقه ۲۲ با وحیدرضا محمدی به صورت چهره به چهره مشکلات شان را در میان گذاشتند که بخش قابل توجهی از این مشکلات در حوزه شهرسازی و املاک بود و شهردار منطقه دستورات لازم را برای رفع مشکلات شهروندان صادر کرد.

شهروندان برای اینکه در دیدارهای مردمی شهردار منطقه که هر هفته روزهای دوشنبه برگزار می شود شرکت کنند، کافی است به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه در ساعات اداری قبل از روز دوشنبه مراجعه کنند.

انتهای پیام

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 22706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =