جلسه بررسی «کاهش فرایند صدور پروانه» برگزار شد

جلسه بررسی ابعاد کاهش مدت زمان صدور پروانه به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح روز پنجشنبه (۲۶ خرداد ۱۴۰۱)، جلسه «بررسی ابعاد کاهش مدت زمان صدور پروانه» به ریاست شهردار تهران و با حضور تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری پایتخت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گزارشی از آخرین اقدام‌های انجام شده برای کاهش فرایند صدور پروانه و پیگیری اصلاح و قوانین ارایه کرد.

هوشمند سازی طرح تفصیلی، هوشمند سازی بَر و کَف، هوشمند سازی کنترل نقشه های معماری، هوشمند سازی استعلامات درون و برون سازمانی، مکان محور کردن لایه های اطلاعاتی با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی در راستای کاهش استعلامات، ایجاد بانک اطلاعاتی نقشه های منتخب معماری مصوب پر تکرار و حذف فرایند کنترل نقشه دفاتر خدمات و شورای معماری از جمله موضوعاتی بود که در فصل «هوشمند سازی فرایندهای صدور پروانه» مطرح و تشریح شد.
 
در ادامه جلسه معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران توضیحاتی درباره جمع آوری و مستند سازی ضوابط و مقرارت ملاک عمل به منظور شفاف سازی اطلاعات ارائه کرد که به دو بخش «تدوین و انتشار کتب عمل» و «بروز رسانی سامانه و قوانین» تقسیم شده است.

پس از ارائه گزارش، تعدادی از معاونان و شهرداران مناطق تهران به بیان نظرات خود در حوزه شناسایی و رفع گلوگاه ها موجود در حوزه صدور پروانه پرداختند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 22752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =