تملک و آزادسازی ملک مقابل مسجد علی اکبر (ع) در منطقه ۱۳

در راستای درخواست شهروندان ، پیگیری معتمدین محله و به همت مسئولان ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۳، ملک متروکه مقابل مسجد علی اکبر (ع) تملک و آزادسازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اینکه تبدیل ملک مقابل مسجد علی اکبر (ع) به دپو و انبار ضایعات و تردد افراد دارای معضلات مختلف موجب بروز آسیب های اجتماعی و نا امنی ساکنان محله صفا شده بود، گفت: بر اساس درخواست های شهروندان و دستور شهردار تهران مبنی بر پیگیری مطالبات ایشان تصرف و آزادسازی ملک مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تملک ملک با قید فوریت و با حضور عوامل اجرایی و  تلاش نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات سنگین، ملک به‌طور کامل تخریب شد و نخاله‌های ساختمانی و ضایعات به خارج از شهر انتقال پیدا کرد.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: پس از تخلیه کامل نخاله‌های ساختمانی از محل های مذکور، عوامل و نیروهای اداره خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۱۳ نسبت به رنگ آمیزی ودیوار کشی ملک مذکور اقدام کردند.

علی احمدی در پایان با اشاره به اینکه این ملک در حال حاضر تبدیل به پارکینگ شده و بخشی از مشکل  جای پارک اهالی محله را کاهش داده است، گفت: با توجه به لزوم گسترش سرانه های فضای سبز و ورزشی تغییر کاربری این ملک به پاتوق محله  در دست بررسی و مطالعه است.

انتهای پیام 

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 22754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =