شهید بایرامی‌ها برای زنده نگه داشتن اسلام از جان گذشتند/لحظه‌ای درنگ در فراجا شهر را به مخاطره می‌اندازد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: زنده و پایدار ماندن اسلام ناب محمدی(ص) نیاز به مردان و زنان ایثارگر و از جان گذشته دارد و این کار کسانی مثل شهید بایرامی است. یک لحظه فراجا درنگ کند، امنیت شهر به مخاطره می افتد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آیین نام گذاری پل بهاران به نام شهید امنیت «محمدعلی بایرامی» پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۲۶ خردادماه با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ،رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران،سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، سردار یونس عبدی رییس مرکز امور ایثارگران فراجا،تاجیک معاون منابع توسعه بنیاد شهید ،اقدامی معاون بنیاد شهید تهران بزرگ،لطفی دبیر کنگره شهدای استان تهران،سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه حبیب بن مظاهر، سرهنگ تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۷، سرهنگ جعفری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر، سرهنگ صالحی رئیس کلانتری امامزاده حسن(ع)، جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۷، روحانیون معظم منطقه، خانواده های شهدا و مردم شهید پرور در بوستان الهادی برگزار شد.

شنگی: با مطالعه زندگی نامه شهید بایرامی به شدت منقلب شدم

در ابتدای این مراسم شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به مطالعه زندگی نامه این شهید عزیز گفت: این شهید والامقام در شب شهادت حضرت زهرا(س)به شهادت رسیده اند و با مطالعه زندگی نامه ایشان به شدت منقلب شدم.

وی افزود: شهید بزرگوار انگشتری برای هدیه روز مادر برای مادرشان خریداری کرده بودند که قبل از تقدیم هدیه،به شهادت رسیدند. در همین جا به مقام والای این مادر شهید عرض احترام می کنیم  و باور و عقیده داریم ان شاالله مزد صبر و زحمات خود را از خانم حضرت زهرا(س)خواهند گرفت.

شنگی با اشاره به ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این دور از شورای شهر، بسیار مورد توجه بوده، بحث نام گذاری معابر و بوستان های شهر تهران به نام شهدا است که در سنوات گذشته در این خصوص کوتاهی شده بود.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: خانواده شهید بایرامی دو سال و نیم برای نام گذاری یکی از معابر منطقه ۱۷ به نام فرزند شهیدشان پیگیری کرده بودند که الحمدالله توفیق این نام گذاری نصیب اعضای شورای شهر ششم شد و نوکری مابقی اقدامات نام گذاری بر عهده حقیر و دیگر عزیزان مدیریت شهری قرار داده شد که باعث افتخار است.

به زودی کلنگ احداث کلانتری جدید در منطقه ۱۷ زده خواهد شد

شنگی با بیان اینکه منطقه ۱۷ مزین به نام و یاد ۴ هزار شهید گرانقدر است، تصریح کرد: پل بهاران یک پل فرامنطقه ای بین منطقه ۱۷ و ۱۸ است و از زحمات خالصانه شهردار منطقه ۱۸ تشکر می کنم که موافقت کردند این پل به نام شهید بایرامی نام گذاری شود. ان شالله در آینده ای نه چندان دور، کلنگ احداث یک کلانتری جدید در منطقه ۱۷ زده خواهد شد.

علوی:یکی از سخت ترین مقوله های امنیت، مقابله با دشمن داخلی است

در ادامه مراسم سید احمد علوی عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم گفت: از سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشکر می کم که انصافا خود و همکارانشان در رده های مختلف فراجا زحمت می کشند تا ما بتوانیم شئون مختلف شهر را پیگیری کنیم و دغدغه امنیت شهر را نداشته باشیم.

وی افزود: امنیت مقوله مهمی است و یکی از سخت ترین مقوله های امنیت، زمانی است که در داخل با دشمن مواجه می شویم. چراکه مواجه با دشمن در داخل که از درون علیه امنیت جامعه برنامه ریزی کرده، کار خیلی سخت و غیرقابل تصوری است. در اینجا نیروهای حافظ امنیت ما از جان و آبرو مایه می گذارند تا امنیت ما را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مزین شدن معابر و خیابان های شهر با نام شهدا کمیسیون نام گذاری و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به وظیفه خود در این خصوص عمل می کند.

درود می فرستیم به تک تک کسانی که برای زنده نگهداشتن اسلام تلاش می کنند

در ادامه مراسم سردار رحیمی با اشاره به منطقه ۱۷، گفت: در مکان و منطقه مقدسی ایستاده ایم که بیش از ۴ هزار شهید والامقام برای حفاظت و مراقبت از نظام و جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. درود می فرستم به یکایک کسانی که در مسیر احیاء و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب و اسلام تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: از قبل و پس از شروع جریانات انقلاب، چه مردان بزرگی بوده اند که برای اسلام جان فشانی کرده اند. در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی شکل می گرفت که همواره بزرگ مردانی مقابل آنها ایستادگی کرده اند. با شروع جنگ تحمیلی علیه کشور عزیزمان، اولین شهدا متعلق به فراجا بود که در نقطه صفر مرزی به شهادت رسیدند. در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان، عزیزانی از بسیج و نیروهای مسلح و سایر ارگان ها با رشادت و مردانگی از انقلاب دفاع کرده اند که یکی از آنها شهید بایرامی بوده است.

شهید بایرامی ها برای زنده نگه داشتن اسلام از جان گذشتند/لحظه ای درنگ در فراجا شهر را به مخاطره می اندازد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: زنده و پایدار ماندن اسلام ناب محمدی(ص) نیاز به مردان و زنان ایثارگر و از جان گذشته دارد و این کار کسانی مثل شهید بایرامی است. یک لحظه فراجا درنگ کند، امنیت شهر به مخاطره می افتد. دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمات بزرگ هستند که قدر آن را نمی دانیم تا زمانی که آن را از دست بدهیم.تا وقتی شرایط عادی است تلاش ها و زجرها برای برقراری امنیت دیده نمی شود.

سردار رحیمی با اشاره به نام گذاری معابر و خیابان های شهر تهران به نام شهدا، گفت: کاری که شورای اسلامی شهر تهران  که شورایی انقلابی و متدین است و معیار و خیابان های شهر تهران را که ان شالله مرکز حکومت امام زمان(عج) خواهد شد را مزین به نام شهدا می کند، کار کمی نیست. درود می فرستم به کسانی که امروز در این عرصه فعالیت و تلاش می کنند که یاد و نام شهدا را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 22756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =