پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست بخش دوم توسعه بوستان جوانمردان

شهردار منطقه ۲۲ از پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست بخش دوم توسعه بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: یکی از مکان‌های تفریحی و گردشگری این منطقه بوستان جوانمردان در مسیر دره کن حد فاصل بزرگراه شهید همت تا بزرگراه شهید حکیم است که روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۲ در نظر دارد بوستان جوانمردان را از ضلع شمالی توسعه دهد، بر همین اساس، بعد از پل بزرگراه شهید همت به روی دره کن عملیات توسعه توسط معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه تفریحی و گردشگری ۸ هزار متر مربع مساحت دارد که در دو فاز مورد عملیات عمرانی قرار می گیرد که فاز نخست آن با پیشرفت ۹۰ درصدی مواجه است و همچنان روند فعالیت عمرانی آن ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در این پروژه تفریحی ده کیلومتر مسیر پیاده رو و رستوران تعریف شده که به محض عقد قرارداد با پیمانکار اجرای فاز دوم عملیات عمرانی به سرعت پیش خواهد رفت.

گفتنی است؛ پارک جوانمردان با وسعت ۱۵۰ هکتار و فضاهای سرسبزی که دارد محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تفریح و گردش جوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود؛ در کنار این ها، این پارک بیش از ۴۰ تندیس از جوانمردان ایرانی و بیش از ۳۰ تندیس از مشاهیر کشور را در دل خود جای داده است که نام بوستان جوانمردان نیز برگرفته از همین تندیس‌هاست.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 22764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =