اجرای سه هزار و ۸۰۰ متر جدول‌کاری در ۱۲ معابر منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ گفت: در مدت ۷ ماه اخیر توانستیم سه هزار و ۸۰۰ متر جدول گذاری را در معابر تازه تاسیس شهرک الهیه غرب انجام دهیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار کرد: یکی از پروژه های عمرانی مربوط به احداث معابر جدول گذاری حاشیه معابر است که با تلاش همکارانم توانستیم در بازه زمانی ۸ ماه حجم قابل توجهی از جدول گذاری را به اجرا در آوریم.

وی افزود: بیشترین حجم عملیات جدول گذاری در محله شهرک الهیه غرب بوده است، به طوری که در مدت شش ماه ۱۲ معبر این محله احداث شده است، این در حالی است که در ۵ سال گذشته تنها ۶ معبر در این محله ساخته شده است.

محمدی ادامه داد: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح محلات منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان ، عملیات جدول گذاری معابر ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: برخی از فعالیت های جدول گذاری در محلات منطقه به شکل پروژه های کوچک مقیاس صورت می گیرد، به طوری که جداول معابر که نیازمند مرمت و تعویض هستند نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون بخش قابل توجهی از معابر فرعی محلات تعویض و مرمت شده اند. 

انتهای پیام

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 22807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =