تعریض مسیر بوستان ایثار در منطقه۲۲/تردد ایمن زائران مقبره نورشهدا

شهردار منطقه ۲۲ از اتمام تعریض مسیر تردد خودروهای شهروندان به بوستان ایثار در شهرک شهید باقری خبرداد و گفت: این عملیات با هدف تردد ایمن شهروندان به مقبره نورالشهدا صورت گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: بوستان ایثار در ارتفاعات رشته کوه های البرز در شمال غربی تهران در شهرک شهید باقری قرار دارد، که با توجه به مزار شهدای گمنام انقلاب اسلامی این محیط به یکی از مهم ترین مکان های زیارتی و فرهنگی غرب تهران تبدیل شده است.

وی افزود: باتوجه به استقبال شهروندان از ویژه برنامه های ملی و مذهبی در این بوستان و حسینیه که در ارتفاعات این بوستان راه اندازی شده است، مدیریت شهری برای تردد ایمن خودروهای شهروندان اقدام به عملیات عمرانی تعریض مسیر کرده است و مسیر ۲۵۰ متر طول جاده کوهستانی این مسیر در عرض ۴ متر تعریض شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: آسفالت ریزی این مسیر از دیگر اقداماتی  خواهد بود که توسط معاونت فنی و عمران منطقه صورت خواهد گرفت که اقداماتی کاملا فنی خواهد بود چرا که انتقال و پخش آسفالت در این مسیر با ارتفاع نیاز به اقدامی تخصصی دارد.

محمدی گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی، گاردریل و روشنایی از دیگر اقداماتی است که مدیریت شهری در نظر دارد در این بوستان انجام دهد.

او خاطرنشان کرد: به تازگی نیز ۷۰۰ متر طول لوله کشی آب شرب با ارتفاع که نیازمند پمپاژ بود صورت گرفته است و تجهیز و توسعه بوستان ایثار در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد.

انتهای پیام

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 22849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =