لزوم افزایش هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در رسیدگی به محله هرندی

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری جلسه با قرارگاه شهید اسداللهی واقع در محله شهید هرندی به منظور افزایش هم‌افزایی دستگاه‌های متولی برای رسیدگی به این محله محروم خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته سه‌شنبه ۳۱ خردادماه، جلسه شهرداری منطقه ۱۲ با قرارگاه شهید اسداللهی با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان و برخی مدیران شهری ناحیه ۴ این منطقه، فرمانده و نمایندگانی قرارگاه شهید اسداللهی در ساختمان شهرداری ناحیه ۴ برگزار شد.

در این جلسه که به منظور هم‌افزایی بین شهرداری منطقه ۱۲ و قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسداللهی محله شهید هرندی برگزار شده بود، امیر یزدی با تأکید بر تداوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی برای رسیدگی به وضعیت محلات محروم گفت: بدون شک اگر طرح تشکیل قرارگاه‌های اجتماعی که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، به‌درستی اجرا شود، شاهد تحول بزرگی در کیفیت وضعیت شهروندان محلات محروم خواهیم بود.

وی رسیدن به یک زبان مشترک بین دستگاه‌های متولی را مهم‌ترین شرط برای خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به مردم دانست و ادامه داد: امید است اتفاقات خوبی که در محله هرندی با این نگاه قرارگاهی رخ می‌دهد و به الگوی مناسبی برای دیگر محلات محروم کشور تبدیل شود.

شهردار قلب طهران یادآور شد: محله هرندی از مذهبی‌ترین محلات تهران است که ۳۰ مسجد و ۵۰ حسینیه در این محله وجود دارد و مردم این محله، برای شکل‌گیری انقلاب زحمات زیادی کشیده‌اند؛ همچنین حضور شهید والامقام هرندی در این منطقه رقم خورده و از این منظر، رسیدگی به این محله برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان آن ضروری است.

در این نشست در مورد موضوعات مختلف مربوط به محله هرندی بحث و بررسی صورت گرفت و برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی‌ و رفع معضلات مربوط به آن، همچنین بررسی اقداماتی برای بهبود وضعیت شهروندان این محله تصمیماتی اتخاذ شد. حاضران در جلسه در ادامه بازدیدی میدانی از سطح محله داشتند.

قرارگاه شهید اسداللهی با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی و به منظور فعالیت در چهار مقوله امنیت اجتماعی، رونق اقتصادی، کاهش مخاطرات اجتماعی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمت‌رسان در محله شهید هرندی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام 

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 22947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =