می‌خواهند با ایجاد حواشی غیرواقعی اقدامات مثبت بهشت زهرا(س) را زیر سوال ببرند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: گروهی می‌خواهند با ایجاد هر چالشی اقدامات مثبت و هر آنچه را در مجموعه سازمان بهشت زهرا (س) در حال انجام است، زیر سوال ببرند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، علیرضا نادعلی گفت: معتقدم سیاسی نگاه کردن به مباحثی که در حوزه خدمت به مردم است، لطمه‌ بزرگی به ما زده است و این ربطی به گروه و گرایش خاصی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: شرایط بهشت زهرا(س) هم همین‌طور است و تقریبا چند هفته‌ای است که بخشی از کانال‌های غیررسمی روی تخریب افراد و رویکردها تمرکز پیدا کرده‌اند و گرایش‌های مختلف برای اینکه از یک اتفاق دیگر نتیجه بگیرند، تصمیم گرفته‌اند آنچه را در مجموعه سازمان بهشت زهرا، در حال انجام است، زیر سوال ببرند.

وی تاکید کرد: چرخیدن فیلم اجرای موسیقی در فضای قبرها اصلا مربوط به بهشت زهرا نیست، ضمن آن که اصولا مربوط به گذشته است. یا مثلا عده‌ای عنوان‌بندی یک نمایش را بهانه کردند برای اینکه زحماتی که در آنجا اتفاق می‌افتد را زیر سوال ببرند.

نادعلی درباره تیزر یک نمایش که بدون مجوز در سازمان فیلمبرداری شد، گفت: عده‌ای حالا با این بیانیه‌هایی که خودشان دادند و با این مصاحبه‌هایی که کردند، معلوم شد تهیه‌کننده‌ تئاتر بدون اینکه بداند این کار نیاز به مجوز دارد یا نه، به واسطه اینکه مجوز خود تئاتر را دارد فکر کرده می‌تواند اقدام به ضبط کند. در حد دو سه دقیقه ضبطی انجام شده است. آن تصاویر، تصاویر خوبی نبوده و من هم معتقدم که تصاویر خوبی نبوده است. ولی همین باعث شده که مدیریت بهشت‌ زهرا زیر سوال برود در صورتی که کلی کار در این چند ماه اتفاق افتاده است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: حداقل دو سه روز وقت گذاشتم و از صبح تا شب به بهشت زهرا رفتم نه طوری که فرمایشی باشد. هر جا که آن‌ها فکر نمی‌کردند هم بازدید شد. از بخش‌های مختلف بازدید کردم و با پرسنل درباره قراردادهایشان، مشکلاتی که دارند، فرسودگی آمبولانس‌ها و... صحبت کردم. تطهیرکنندگان زن و آقا، خاکسپارها و.... را دیدم و تصمیم بر این شد تا به هم ریختگی‌ موجود در آن‌جا به حیث قرارداد و چیزهای مختلفی که وجود دارد، اصلاح شود.

نادعلی با بیان اینکه در بحث ارتحال امام با یک حمله سایبری گسترده در مجموعه روبه‌رو شده بودیم، گفت: ولی دوستان در مجموعه بهشت زهرا واقعا خوب توانستند کار را جمع کنند. با اینکه یکی از سنگین‌ترین عملیات سال را برای مجموعه بهشت زهرا، برای مجموعه حرم و برای مجموعه‌های دیگری که آنجا همکاری می‌کنند، داشتیم؛ انصافا از پس کار خوب برآمدند و قابل‌ ستودن بود.

وی توضیح داد:  یا در ماجرای ماه مبارک رمضان، مجموعه گلزار شهدا ۲۴ ساعت خدمت فرهنگی داد و اینطور نبوده که فقط هم در ماجراهای زیرساخت‌های فنی و خدماتی باشند؛ بلکه در بحث‌های فرهنگی هم انصافا خروجی‌های خوبی داشتند.

سخنگوی شورای شهر تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات مردم حل شود باید اجازه دهیم مسئولان قدم از قدم بردارند و مدام برایشان حاشیه ایجاد نکنیم. آن وقت اگر کارشان هم ایرادی داشته باشد، سر فرصت با یک نیت خوب، ایرادات را می‌گوییم و آن‌ها ناچار هستند ایرادات را براساس نظارتی که روی آن‌ها می‌شود، اصلاح کنند.

انتهای پیام 

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 22949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =