‍ گرامیداشت هفته "بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی" در منطقه ۱۷

به مناسبت هفته " بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی" ویژه برنامه هایی در دارالشهدای تهران برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، همزمان با " هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی" که از ۶ الی ۱۲ تیرماه است، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ با هدف معرفی جنایات سیاه رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار، ویژه برنامه هایی با شعار" حفوق بشر آمریکایی، ترور، تحریم و توحش" در مساجد، سراهای محلات و مراکز فرهنگی دارالشهدای تهران برگزار می کند.

به همین مناسبت، یک شنبه ۵ تیرماه مصادف با سالروز سوء قصد نافرجام به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدّ ظله العالی)، با هدف آگاهی بخشی و روشنگری در خصوص جنایات آمریکا، مراسم ویژه ای همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد ابوذر دارالشهدا، محل حادثه سوء قصد به مقام معظم رهبری با سخنرانی روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به منظور آشنایی هر چه بیشتر گروه های نوجوان با سیاست های خبیث و استعمارگر رژیم منفور صهیونیستی و آمریکا، نمایشگاه عکس و پاسخ به شبهات در مساجد منتخب سطح منطقه برپا می شود.

همچنین به همین مناسبت، نشست شعرخوانی و خاطره گویی، اکران فیلم و مستندات با موضوع افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از خانواده معظم شهدای ترور همراه با روایتگری و بیان خاطرات در مساجد منتخب سطح منطقه در این هفته برگزار می شود.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 23025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =