پاکسازی و لایروبی ۲۱ هزار متر از کانال‌ها و انهار منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از لایروبی ۲۱ هزار متر از انهار و کانال های نواحی پنجگانه این منطقه در راستای رفع بوی نامطبوع و پیشگیری از تجمع جانوران موذی در اطراف این کانال ها و انهار همزمان با آغاز فصل گرما خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اینکه عوامل اجرایی پرتلاش اداره مسیل ها و قنوات در طول سال خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: پاکسازی و لایروبی انهار رو باز و رو بسته طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی‌ها بویژه در این فصل با هدف روان‌سازی و دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع، کاهش مخازن نصب شده بر روی شبکه انهار، ساماندهی، رفع نواقص شبکه‌های زباله گیر و رسوب گیر به اجرا درآمد و کانال ها پی در پی آبگردانی می شود.  ضمن اینکه هفت حوضچه رسوبگیر نیز در منطقه به منظور نگهداشت به صورت مکانیزه و دستی لایروبی می شود.
به گفته این مسئول، در راستای راه اندازی ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در محدوده درب سوم بوستان بزرگ ولایت یک حلقه چاه جذبی  به مقدار ۷۰ متر مکعب حفر شده است.
او با اشاره به اینکه ۳۹ هزار متر طول کانال های منطقه است، ادامه داد: این کانال ها در خیابان بهمنیار، بهشتی، دانشگاه، بهار، حاشیه بزرگراه های شهید تندگویان، شهید کاظمی و تونل دولتخواه به طور کامل لایروبی می شود.
شهردار منطقه تصریح کرد: برخی مکان های پر تردد از جمله خیابان شهید احسانی در ناحیه دو، بزرگراه های شهید کاظمی و آزادگان در ناحیه سه که ضایعات زیادی تولید می کنند از مکان های پرکار اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست محسوب می شوند.

انتهای پیام 

۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 23033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =