ضرورت اجرای دقیق ضوابط و قواعد شهری در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ بر نظارت کامل مدیریت شهری بر ساخت و سازهای بی رویه در حریم شمال غربی پایتخت اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این محدوده از شهر تهران رو به توسعه است، اجرای دقیق ضوابط و قواعد در این منطقه ضرورت دارد و این موضوع در این دوره از مدیریت شهری صورت می گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، هم زمان با آغاز هفته قوه قضاییه نشست هم اندیشی بین احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور ،  وحیدرضا محمدی شهردار منطقه و مدیران شهری با سه محور بالا بردن سرانه آموزشی، تعیین تکلیف مسئله فاضلاب شهری منطقه و رسیدگی و اجرای پرونده های ماده صد برگزار شد.

در این نشست اسدیان گفت: منطقه۲۲  نوپاترین محدوده شهری کلانشهر تهران است و شایسته نیست که معضلات مناطق مرکزی شهر در این منطقه وجود داشته باشد.

وی افزود: انتظار دستگاه نظارتی این است که برای رفع مشکلات فعلی اقداماتی صورت گیرد و این مشکلات افزوده نشود.

این مقام نظارتی عنوان کرد: قرار است ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در این منطقه سکونت داشته باشند و نباید با معضل فاضلاب و بوی نامطلوب مواجه شوند و انتظار است که سایر دستگاه های اجرایی برای رفع معضلات این منطقه ورود پیدا کنند.

محمدی نیز در این نشست گفت: حل مشکلات و چالش های مدیریت شهری در این منطقه نیاز به یک هم اندیشی با نهادهای نظارتی دارد که خوشبختانه این هم اندیشی در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد از شبکه فاضلاب شهری در این منطقه به اجرا رسیده و نیاز منطقه ۲۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری است که باید هرچه زودتر این عملیات اجرا شود.

شهردار منطقه ادامه داد: خط ۱۰ مترو در این منطقه در حال شکل گیری است و با راه اندازی این پروژه معضل حمل و نقل عمومی در این منطقه گردشگری برطرف خواهد شد.

وی به موضوع نظارت کامل مدیریت شهری بر ساخت و سازهای بی رویه در حریم شمال غربی پایتخت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این محدوده از شهر تهران رو به توسعه قرار دارد اجرای دقیق ضوابط و قواعد در این منطقه ضرورت دارد و این موضوع در این دوره از مدیریت شهری صورت می گیرد.

بعد از این نشست معاون بازرسی کل کشور به همراه مدیران شهری از معضلات موجود در سطح منطقه بازدید میدانی کردند.

انتهای پیام

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 23064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =