به دنبال کشف استعدادهای ورزشی در محلات هستیم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هدف از برگزاری جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی(قهرمان شهر) را معرفی قهرمانان شهر نه تنها در تهران بلکه به طور همزمان در تمامی کلانشهرهای کشور خواند.

به گزارش خبرنگار شهر محمد امین توکلی زاده در آیین افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران(قهرمان شهر) گفت: در دوره جدید مدیریت شهری سعی کرده ایم تا در اولین تابستان قرن در خدمت شما باشیم.

وی افزود: در این جشنواره به سه رویکرد خانواده، بانوان، نوجوانان و معلولان و سالمندان تاکید داریم.
معاون شهردار تهران ادامه داد: در رویکرد خانواده گذران اوقات فراغت سالم خانواده ها با حفظ ارزش های اسلامی و ایرانی مد نظر بوده است.
معاون شهردار پایتخت ادامه داد: ایجاد فضایی برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت برای بانوان، دختران و مادران از جمله اهداف مدیریت شهری در جشنواره اوقات فراغت است.
توکلی زاده یادآور شد:  همچنین بازگرداندن نشاط در میان نوجوانان، سالمندان و معلولان هدف دیگری است که شهرداری تهران در قالب ورزش محلات پیگیری کند.
وی تاکید کرد:  در بحث قهرمان شهر در کنار سایر کلانشهرهای کشور به این نتیجه رسیدیم تا نخبگان ورزش محلات را به عنوان قهرمانان شهر پیدا ، انتخاب و معرفی کنیم.
 به اعتقاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری  هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای ورزشی در سطح محلات است.
انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 23143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =