انتصابات جدید در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

طی احکامی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، مشاور و سرپرست حوزه مدیر عامل، سرپرست معاونت فنی و عمرانی و سرپرست معاونت مالی و اداری منصوب شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مؤیدی طی احکامی حسین بنار را با حفظ سمت به عنوان مشاور و سرپرست حوزه مدیرعامل، سعید زمانی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی و بهرام عیسی لو را به عنوان معاونت مالی و اداری منصوب کرد.
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، دراین مراسم با اشاره به ضرورت تلاش برای تحقق شعار شهردار محترم تهران مبنی بر"کلانشهر تهران؛الگوی جهان اسلام"، گفت: در همین راستا ضرورت دارد شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در کنار خانواده بزرگ شهرداری تهران با مؤدت،همدلی و بهره گیری از خرد جمعی در مسیر ارایه بهترین و بیشترین خدمات به شهروندان تهران گام بردارد.
وی اظهار امیدواری کرد با پشتکار، همفکری، تلاش مضاعف و شبانه روزی علاوه برآنکه می توان مشکلات مالی و حقوقی دامن گیر برخی از پروژه ها را بر طرف کرد، در مسیر توسعه نیز گام برداشت و منشا تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی کلانشهر تهران شد.
در ادامه این نشست حسین بنار، مشاور و سرپرست حوزه مدیر عامل نیز با اشاره به احیای جایگاه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، گفت: باید با تلاش همکاران و جامعه متخصصان این مجموعه را به دوران درخشان خود بازگردانیم تا همچنان این شرکت مجموعه ای پیشرو و پیشتاز در توسعه ، ساخت و تجهیز فضاها و فعالیت های فرهنگی باشد.

سعید زمانی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی نیز بیان داشت: امیدواریم در کنار یکدیگر با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود؛ چهره مطلوب و خوبی را از شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ارایه دهیم.
همچنین بهرام عیسی لو، سرپرست معاونت مالی و اداری نیز با تاکید بر اینکه در هر سمت و جایگاهی باید با صداقت و راستی عمل کنیم، گفت: بنده به نوبه خود در این جایگاه تلاش خواهم کرد در کنار مدیریت عالی شرکت؛ ضمن حفظ و صیانت از بیت المال در مسیر ایجاد افتخار برای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی حرکت کنم.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 23156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =