شهرداری تهران صاحب بزرگترین عرصه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، با اشاره به برگزاری  نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری گفت: شهرداری تهران صاحب بزرگترین عرصه ها و فرصت های سرمایه گذاری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، مهدی شریفیان گفت: در حوزه سرمایه پذیری، بایستی مبنایی عمل نموده و با آموزش های مستمر، نحوه معاشرت با سرمایه گذاران را ارتقا دهیم.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش فرصت مغتنمی در جهت ارتباط با سرمایه گذاران و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در راستای اجرای پروژه های شهری است، اظهار داشت: پس از شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و تولید بسته های سرمایه گذاری که شامل انجام مطالعات اقتصادی و اخذ مجوزهای لازم و اخذ مشوق های لازم برای پروژه ها است، نوبت به بازاریابی می رسد و یکی از مدل های بازاریابی، برپایی همین گردهمایی ها  است.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، از استقرار پنلی به نام چالش های سرمایه گذاری در این همایش دو روزه سخن گفت و افزود: در این پنل، مشکلات و معضلات موجود در مسیر سرمایه گذاری مطرح خواهد شد و به دنبال آن، راهکارهای لازم در راستای حل و فصل این مشکلات و ایجاد چابکی در فرآیند سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش نقطه عطف فرآیند جذب سرمایه گذاری در مدیریت شهری است ادامه داد: شهرداری تهران صاحب بزرگترین عرصه ها و فرصت های سرمایه گذاری است. لذا ضرورت دارد، سطح سرمایه پذیری را ارتقا داده و با تعامل بیش از پیش با سرمایه گذاران بخش خصوصی، در راستای اجرای هرچه باکیفیت تر این همایش گام برداریم.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 23169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =