نزدیک به ۲ هزار منفذ فعال موش در منطقه ۱۹ شناسایی و طعمه‌گذاری شد/زنده‌گیری ۲۱۴ قلاده سگ ولگرد طی ۳ ماه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور ارتقای سلامت عمومی و پاکسازی معابر شهری از جانوران مضر، ۱۸۹۶ منفذ فعال و غیر فعال طی سه ماه نخست سال شناسایی و نسبت به طعمه گذاری آنها اقدام شد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد غفاری با اشاره به اینکه محل‌ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آنها در معابر و نهرها طی بازدید مستمر اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری در نواحی پنجگانه شناسایی و طعمه گذاری شده افزود: در همین راستا طی طرح های اجرا شده به منظور کنترل جمعیت موش، ۱۶۵ دریچه یکطرفه نصب، ۷۰ مورد انسداد منفذ  انجام و در اماکن عمومی بیش از ۷۵۰ بروشور آموزشی  به منظوراطلاع رسانی به شهروندان توزیع شده است.
او درخصوص زنده گیری سگ های بلا صاحب در معابر عمومی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۱۴ قلاده سگ طی گشت زنی اکیپ های زنده گیری سگ که آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته اند و در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شد.
به گفته این مسئول؛ شستشو، بهسازی و رفع زوائد کیوسک مطبوعاتی در نواحی پنجگانه به صورت مستمردر راستای رفع نازیبایی های بصری انجام می شود.  همچنین بازدید از روزبازارهای فعال در منطقه از دیگر اقدامات اداره ساماندهی صنایع و مشاغل معاونت خدمات شهری و محیط زیست است.

انتهای پیام 
 

۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 23201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =