بسترسازی برای حضور میلیونی شهروندان در اربعین حسینی

شهردار منطقه۲۲ گفت: مردم نقش بسزایی در برپایی مناسبت های ملی و مذهبی دارند و نهادهای متولی تنها مسئولیت بسترسازی را برعهده دارند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی که از سوی شهرداری تهران به عنوان مسئول مرز خسروی در ایام اربعین حسینی (ع) است در نشست با مدیران شهری این منطقه اظهار داشت: باید فعالیت های ملی و مذهبی از سوی مردم شکل گیرد، تجربه نیز نشان داده است تا وقتی کار توسط مردم اجرا شود باشکوه تر و با نظم تر به اجرا در می آید، بنابراین باید اولویت فعالیت هایمان را بر محوریت مشارکت مردم قرار دهیم.

وی افزود: باتوجه به محدودیت های کرونایی پس از دو سال طبیعتا استقبال زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی برای زیارت به کربلای معلی بیشتر خواهد بود؛ بنابراین باید به شکل ویژه تر برنامه ریزی برای این مراسم مردمی صورت گیرد.

محمدی ادامه داد: اربعین حرکت عظیم حسینی و شور و اشتیاق همگانی است که در این راستا کمک‌های مردم و خیرین نقش پررنگی در برپایی این مراسم دارد؛ بنابراین باید از ظرفیت های موجود مردمی منطقه۲۲ برای پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع) در مرز خسروی بهره مند شد.

انتهای پیام

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 23210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =