اصلاح هندسی ۲۷ هزار متر مربع از معابر منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای ۲۷ هزار متر مربع اصلاح هندسی معابر این محدوده از شهر تهران در مدت ۹ ماه اخیر خبر داد و گفت: اجرای این اصلاحات هندسی که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه به اجرا در آمده است، کمک بسزایی به روان سازی تردد خودروها و ایمن سازی محوری خواهد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه که به همراه سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از پروژه های در دست اجرای این معاونت بازدید کرد؛ اظهار داشت: بسیاری از طرح های اصلاح هندسی که در معابر محلی این منطقه اجرا شده به درخواست شهروندان و با نظر و تائید کارشناسان پلیس راهور بوده است که گاها شاهد آن هستیم برخی از این پروژه ها سالیان گذشته باید اجرا میشد.

وی ادامه داد: بلوار زیبادشت یکی از اقدامات قابل توجه در اجرای اصلاح هندسی بوده است که به دلیل مشکلات معابر شاهد حوادث رانندگی بوده ایم و با اجرای اصلاح هندسی در این محور هم رضایت شهروندان محله زیبادشت فراهم شده و هم اینکه شاهد کاهش ترافیک و حوادث رانندگی خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: پروژه های قابل توجهی در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حال اجرا است و پیشرفت و سرعت قابل توجهی دارد و بهره برداری از این پروژه ها باعث روانتر شدن ترافیک و رضایت مندی شهروندان از خدمات دهی مدیریت شهری خواهد شد.

شهردار منطقه به اصلاح هندسی در بزرگراه شهید خرازی نیز اشاره کرد و گفت: محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی باتوجه به خروجی و ورودی های متعدد نیازمند یک اصلاح هندسی بود که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این اصلاح هندسی بیش از یک کیلومتر به اجرا درآمد و شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محور هستیم.

انتهای پیام

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 23211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =