خدمات درمانگاه شبانه‌روزی منطقه یک توسعه می‌یابد

در دیدار مدیرعامل شرکت شهر سالم و شهردار منطقه یک، دو طرف بر افزایش کمی و کیفی خدمات شبانه‌روزی درمانگاه این منطقه توافق کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در ادامه سلسله‌ملاقات‌های امیر نورمحمدی با شهرداران مناطق که با هدف بهبود شرایط خدمت‌رسانی به کارکنان شهرداری و همچنین ارتقاء کمی و کیفی درمانگاه‌های انجام می‌شود، وی با حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک تهران دیدار کرد.

در این نشست که در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد، نورمحمدی با اشاره به اهمیت درمانگاه شبانه‌روزی منطقه یک و کیفیت مطلوب خدمات آن، بر لزوم توسعه فیزیکی و تجهیزاتی این مرکز تاکید کرد.

توجه به موارد عدم انطباق ایمنی ساختمان درمانگاه منطقه یک از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت شهر سالم در این دیدار بود.

در این نشست که محمود فداکار معاون مالی و اقتصادی، محمود امانی معاون درمان و عباس صانعی‌فرد رئیس درمان مستقیم، لیلا گنجعلی مدیر HSE شرکت شهر سالم و امیررضا چایچی، رئیس درمانگاه منطقه یک حضور داشتند، حاجوی نیز با اشاره به لزوم هم‌افزایی همه بخش‌ها برای تسهیل مشکلات کارکنان شهرداری بر اهتمام سازمان تحت امر خود برای توسعه هر چه بیشتر درمانگاه منطقه یک تاکید کرد.

پس از پایان این نشست، نورمحمدی با حضور در درمانگاه منطقه یک از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

انتهای پیام 

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 23224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =