تعامل با نخبگان داخلی و بین‌المللی از اهداف حضور در نمایشگاه «تهران ۱۴۰۱» است

شهرداری منطقه ۱۸ با آمادگی کامل در حوزه های معاونت ها، نواحی و ادارات در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ شهرداری تهران حاضر خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محمدجواد خسروی از حضور فعال مدیریت شهری منطقه در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری» خبر داد و گفت: شهرداری منطقه هجده با آمادگی کامل و با حضور تمامی معاونت ها و واحدهای ستادی و نواحی هفتگانه و با هدف تعامل بین سازمانی و برون سازمانی در راستای اعتلای اهداف عالیه مدیریت شهری کلانشهر تهران در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ حضور خواهد داشت.

خسروی در ادامه افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی منطقه هجده، افزایش تعاملات بیشتر در سطح شهر تهران بین مردم و شهرداری، شهرداری با مردم و ارتباط ستاد منطقه با ستاد شهر تهران و همچنین امکان جذب و فرصت سرمایه گذاری مورد تعامل قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۱۸ تاکید کرد: این منطقه با پروژه هایی ازقبیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگراه شهید بروجردی، بلوار بهار، تعریض خیابان شهیدان بهرامی، ساماندهی فضاهای ورزشی ( چمن مصنوعی) و جذب سرمایه گذاری پارکینگ طبقاتی در این نمایشگاه به ارائه گزارش عملکرد خواهد پرداخت. همچنین با حضور اصحاب رسانه و اساتید حوزه مدیریت شهری به بررسی راهکارهای توسعه پایدار مناطق جنوبغرب شهر تهران پرداخته خواهد شد زیرا تعامل با نخبگان مدیریت شهری داخلی و بین المللی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه است.

محمدجواد خسروی در خصوص هدف اصلی شرکت در نمایشگاه اذعان کرد: هدف گذاری اصلی حضور در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ تعامل با نخبگان، اهالی رسانه و مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت شهری است و همچنین  مطابق تقویم ستاد نمایشگاه در نظر است گزارشات متعددی از سوی مدیران شهری تهران جهت اطلاع شهروندان ارائه شود .

گفتنی است؛ نمایشگاه  «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری» به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ۱۲ تا ۱۷ تیرماه در مرکز نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود.

انتهای پیام 

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 23237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =