نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی برای ریل‌گذاری مسیر تحول در شهر است/اجرای طرح «تهران؛خانواده» در پایتخت

مشاور امور بانوان شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری با تمام توان در همه حوزه ها تلاش می کند که روند خدمت رسانی به مردم را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهد. با همه وجود در حال ریل گذاری این مسیر هستیم و این نمایشگاه نیز فرصت خوبی را در این زمینه ایجاد می کند.

مریم اردبیلی در بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه اتفاق خوبی است که توانمندی های مدیریت شهری، ابتکارات و نوآوری ها، تحولات جدی و دستاوردهایی که در حوزه های مختلف در شهر اتفاق افتاده با کلانشهرهای دیگر و خواهر خوانده های شهر تهران در سایر کشورهای جهان به اشتراک گذاشته می شود. یه طوری که عموم بازدیدکنندگان می توانند در این فرصت تعاملاتی را از نزدیک با مدیریت شهری داشته باشند

مشاور امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در تعاملات عرضی بین فعالیت های شهرداری نیز موثر است؛ برگزاری آن را به فال نیک گرفت، افزود: مدیریت شهری با تمام توان در همه حوزه ها تلاش می کند که روند خدمت رسانی به مردم را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهد و در مسائل شهری تحولی را در تهران ایجاد کند که یکی از ستون های اصلی این مسیر، مشارکت عموم شهروندان است. ما با همه وجود در حال ریل گذاری این مسیر هستیم و این نمایشگاه نیز فرصت خوبی را در این زمینه ایجاد می کند.

وی در پایان درخصوص دستاوردهای شهرداری در حوزه بانوان خاطر نشان کرد: تلاش کردیم در این مدت، مجموعه بوستان‌ها و شهربانوها و زیرساخت های حوزه بانوان که به دلیل کرونا دچار رکود جدی شده بود را احیا و ایرادات و مشکلات فنی و برنامه ریزی آنها را رفع کنیم. همچنین در جشنواره های ۹ بوستان ویژه بانوان در سطح شهر تعداد بالایی از شهروندان حضور پیدا کردند و در ظرف چند ماه گذشته این آمار به چند برابر ماه های اول سال ۱۴۰۰ رسیده است. در کنار آن مجموعه طرح های "تهران‌ خانواده" که همه حوزه های مدیریت شهری را درگیر پروژه های مشارکت مردمی با محوریت خانواده می کند و ریحان شهر که تمام انجمن های مردم نهاد و گروه های میانی را برای ایجاد کنشگری و حل مساله در محلات شهر تهران‌ به کمک طلبیده است، از مهمترین طرح های ما هستند.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 23264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =