فعالیت مدیریت شهری تهران در این ۳۰۰ روز قابل تقدیر است/ برگزاری نمایشگاه نشان داد تحول شهر برای شهرداری اهمیت دارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران نشان داد که شهرداری فعال بوده و تحول شهر برای این نهاد مهم است.

مالک شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه دو حرف مهم دارد که حرف اول این است که شهرداری تهران فعال بوده و برنامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه نشان داد که تحول در اداره شهر برای شهرداری اهمیت دارد.

شریعتی با بیان اینکه در ۳۰۰ روز فعالیت مدیریت شهری اقداماتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه دوره قبلی، قابل تقدیر است، یادآور شد: با تداوم این دستاوردها می توان امید داشت که اقداماتی در راستای بهبود شرایط زندگی مردم به ویژه در بخش فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی با تأکید بر نکته کلیدی نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار موضوع اصلی است و پیش بینی شده که در روزهای آینده، سرمایه گذاران خارجی و داخلی به ویژه در تعامل با شهرهای خواهرخوانده جذب شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر بتوانیم نقدینگی خود را در داخل کشور به سمت پروژه های خدماتی زودبازده ببریم، در آسایش، رفاه و آرامش مردم اثرگذار خواهد بود.

شریعتی ادامه داد: اجرای این پروژه های خدماتی زودبازده از طرفی دیگر می تواند سرمایه های مردم را پربازده کند.

وی با اشاره به توانمندی های ویژه ارائه شده در این نمایشگاه، گفت: شرکت های دانش بنیان در حوزه خدماتی ملموس برای مردم در راستای کوتاه کردن زمان خدمات رسانی و نظام کنترل و مدیریت شهری مبتنی بر فناوری اطلاعات، دستاوردهای قابل توجهی داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: برخی خدمات و دستاوردهای این شرکت های دانش بنیان برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه شده است.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 23290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =