روشن کردن موتور محرک منطقه در ۱۰ ماه گذشته

صباغ گفت: تلاش کردیم در ۱۰ ماه گذشته در منطقه ۱۵ موتور محرک منطقه را روشن کنیم و مقدمات کار را از لحاظ بودجه، برنامه ریزی و قراردادها فراهم کنیم.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: همه مجموعه ها در نمایشگاه تلاش کردند که آخرین دستاوردها و اقدامات خود را مهیا و به مراجعه کنندگان ارائه کنند تا بازخورد خدمات ارائه شده را دریافت و برنامه ریزی های لازم را در ادامه فعالیت های خود برای تحول در خدمت به مردم انجام دهند.

شهردار منطقه ۱۵ درباره عملکرد مدیریت شهری در این دوره توضیح داد: شهر تهران قبل از این دوره از مدیریت شهری، سکون و عدم تحرک ۴ ساله ای را در اجرای پروژه ها و اقدامات در مناطق و محلات شاهد بود؛ لذا تلاش کردیم در ۱۰ ماه گذشته در منطقه ۱۵ موتور محرک منطقه را روشن کنیم و مقدمات کار را از لحاظ بودجه، برنامه ریزی و قراردادها فراهم کنیم تا ورود قوی تری به پروژه های نیمه کاره در منطقه داشته باشیم.

صباغ در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدای این دوره، مشکلات را بر اساس تجربیات گذشته احصا کرده و روی معضلات منطقه که بعضا سابقه ۲۰ ساله و نیاز به هماهنگی های برون سازمانی داشت تمرکز کردیم. به طوری که تکمیل بخشی از کارهای داخلی نیمه کاره را مدنظر قرار دادیم.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 23300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =