اتصال شرق به غرب پایتخت به طول ۴۵ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه ال.آر.تی

مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران اعتقاد دارد نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری تهران امکان تعامل دو سویه بین شهروندان و مدیریت شهری را فراهم کرده است.

محمدصادق خیرخواه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران به خبرنگار شهر گفت: این نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی است تا شهروندان نسبت به خدماتی که مدیران شهری  به شهروندان می دهند، آشنا شوند.
وی با اشاره به عملکرد سازمان مشاور در معاونت عمرانی شهرداری تهران افزود: سازمان مشاور متولی تهیه تمام بسته ها و محتوای مهندسی شهر تهران برای تمامی مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران است و همزمان متولی ممیزی کیفیت در مجموعه  شهرداری است.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی  شهرداری تهران ادامه داد: بر اساس تاکید و مصوبه شورای شهر تهران این سازمان به تمامی مجموعه ها، شرکت ها و مناطق شهرداری تهران خدمات فنی و مهندسی در حوزه طراحی و آزمایشگاه ها ارائه می دهد.
وی بیان کرد: مهمترین خدماتی که در این سازمان توسط شهرداری تهران پیگیری می شود همانطور که شهردار تهران چندی پیش عنوان کرد، شروع مجموعه فعالیت هایی است که منجر به احداث تونل شهید متوسلیان می شود  و ۸ ماهی است که این طرح در فاز مطالعاتی قرار دارد. طرح ها در دست تهیه است و به زودی فاز نخست مطالعاتی را شروع می کنیم.
خیرخواه یادآور شد: در حوزه کاهش ترافیک سازمان مشاور به عنوان متولی طراحی در حوزه معاونت شهرداری تهران در  قالب پروژه تکمیل تقاطع های نود و هشت گانه  در حال تلاش است تا تمامی تقاطعاتی که نقص دارند و برخی از آنها کامل نشده طراحی ها را انجام دهیم و در اختیار متولی های ساخت قرار بدهیم‌.
وی افزود:  در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸ تقاطع را تشکیل و به بهره برداری می رسانیم و در سال ۱۴۰۲  نیز تکمیل ۲۰ تقاطع  را در دستور کار داریم.
مدیرعامل سازمان  مشاور فنی و مهندسی  شهرداری تهران تاکید کرد: پروژه قطار سبک شهری یا LRT نیز داریم که یک اتصال  ریلی از شرق به غرب تهران در مجاورت اتوبان  شهید همت، زین الدین و خرازی با ۴۵ کیلومتر و ۲۷ ایستگاه  که به نوعی یک قطار سبک شهری است.
انتهای پیام/
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 23302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =